söndag 6 juni 2010

Vilken dag! har hunnit med en massa, träning på morgonen Gud så kul de e att va tillbaka på gymmet efter en hel veckas vilande känner mig så peppad och full av energi!!
Efter gymmet så passa ja på att hälsa på två söta tjejer, Jossan och Emmy så kul att träffa er igen, ni är så söta!

Har även hunnit med en sväng till mina föräldrar, roligt att alla syskon va hem samtidigt, så hela familjen va hemma inte så ofta alla kan åka hem samma dag. Nu är ju Rut hemma oxå mysigt att ha hon hemma igen, nu ligger gamlingen i soffan och myser ska ta och slänga mig ner i soffan ja me blir en film här snart vill bara att vattnet ska bli varmt så att jag kan duscha, är inge fräsch luktar hästskit och svett mysigt va.

2 kommentarer:

  1. Hej bruden, har saknat dig här hemma.
    Hoppas vi ses i kväll.

    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Ja de va lite synd att ja åkte tidigare, men blev så uttråkad här hemma J låg bara i soffan och såg på skit och jag va rastlös.

    KRAAAM och hoppas de gick bra för dig

    SvaraRadera