måndag 7 juni 2010

Va mysigt de e att va kring hästar, följde me Tilda ut en sväng, en riktigt mysig liten häst de där snäll och försiktig.

Blev träning på morgonen för mig, hade först tänkt bege mig till gymmet på kvällen och försöka tima det med Jossan men ja fick så tråkigt på dagen att ja va tvungen att göra av me lite energi.

Känner mig lite trött tror de får bli en tidig kväll idag, ska ju upp och jobba imorgon oxå, undra vilka ja jobbar me, tror inte att det är någon av tjejerna ialla fall skulle vela jobba med dom, va ju så länge sen vi såg.

3 kommentarer:

  1. Nä du....vi jobbar inte tillsammans....ja kanske på torsdag? Eller?!
    Jag hoppas få se dig snart....sakna!!!

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Men så söt. Nog e de allt en shettis:D

    Hoppas dagen blir bra.
    KRAMAR!!

    SvaraRadera
  3. Linda!!

    Saknar dig me!! Kanske kommer ut och hälsar på dig snart eftersom vi inte jobbar me varan, fast när jag e ledig så jobbar ju säkert du.

    KRAAAAM

    Jossan!!

    Ja vist måste de va de, så liten som hon är.
    Jo nog blir den de, Hoppas din oxå blir de.

    KRAAAAM så syns vi snart!

    SvaraRadera