tisdag 8 juni 2010

Idag slapp ja laga midag, gud så skönt att bara sätta sig ner och äta ännu enklare blir de om maten finns över gårn. Idag har ja haft huvudvärk hela dagen, tycker inte att det har med vädret att göra heller, känns som att luften är frisk och skön ute, aja hoppas de går över snart ska bara ligga stilla i soffan resten av dagen eller kvällen.

Imorgon blir de gymmet på morgonen och en prom med Flippan efter vägen hon måste ju få se lite bilar så att hon vänjer sig vid dom. Jobbar kväll imorgon och det känns riktigt skönt, tror att ja jobbar med Jea de ska bli mysigt saknar ju mina goa tjejjer som jag har turen att få jobba me.

Nu blir de en lååång duch eller ja om de finns varm vatten för de annars så blir den nog väldigt kort, hoppas på varm vatten och sen ska ja slänga mig i soffan.

2 kommentarer:

  1. HEEEEEEEEEJ
    Dumma huvudvärk! De är för att du inte druckit kaffe me mig idag jue;)

    KRAM och hoppas de går över FORT!
    Ja gymmar i morgon kväll tror jag.

    SvaraRadera
  2. Ja de blev väll mitt straff de, skulle ha tagit semester och fikat me dig.

    ja jag ska iväg dit snart ska bara hä i mig mina två koppar kaffe, lite sen idag.

    kRAAAM

    SvaraRadera