lördag 19 juni 2010

Tänk att man fortfarande behöver en mössa, regn och rusk och massor av härlig lera! Vi har varit på en by fest jag och barna kom hem för ett tag sen, men Jörgen han blev kvar, så jag blir nog själv resten av kvällen. Ganska skönt att va ute en hel dag även fast de regna bara man klär sig så är de ju ingen fara.

Har handlat lite nya kläder i helgen ett nytt linne ifrån budo och fitness, så nu slipper min mode medvetna vän Jossan skämmas över mig när jag skuttar runt i min ur tvättade gula, nu blir ja svart ett tag framöver!! Sen blev de oxå ett par jätte sköna mys byxor ifrån stadium ett riktigt rea fynd, de gillar ju jag! Så nu har ja nog mys kläder så att jag kan va borta en helg här fram över.

Imorgon blir de gymmet och ben!!! blev inge gym idag får ta och åka iväg på morgonen.

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen

    Hoppas att gårdagen blev bra som sagt trots regn och rusk.
    I dag hoppar jag de håller i sig och att man slipper bli blöt. Nu håller jag på att söva lill, mellis i magen och andra koppen för dagen. Sedan ska jag iväg och träffa Bea för lunch:)
    Gick träningen bra för dig?
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja de gick bra j kom hem på natten och sen kunde inte jag somna om, blir en tidig kväll är jätte trött nu vetu jag lånade en masage dyna så jag ska sätta mig i den snart.

    Jo de gick kanon på gymmet!!! starka små ben va de idag.

    KRAAAM

    SvaraRadera