fredag 18 juni 2010

I dag är en dag som jag skulle vela ha barnvakt och åka iväg och göra bort lite saker, känner mig inte så sugen på att dra iväg med båda barna ut på stan, näp då väntar ja hellre på att Jörgen ska komma hem så att jag kan gå där själv. Måste ju hitta en present åt han, tror ja vet vad jag ska köpa.

Igår va ja på polefitness, och gud så kul de va. De va lite som gymnastik fast mera styrka och ja en stång då, ska gå en kurs nu i sommar tror de där blir ett kanon komplement till gymme, jag längtar efter att bli lite smidigare och vigare och starkare i kroppen. Ikväll blir det till att åka iväg på gymmet ska bli skönt de tror ja ska cykla in till stan, om det nu inte börjar regna eller blåsa för mycket.

Nu ska vi ta och bege oss ut på en liten ridtur i skogen.

2 kommentarer:

  1. Ja du bara roar dig när jag får söva barn;P;P
    Roligt att du gillade de.

    Ja efter jag sövt lill ska ja iväg halv sju sju tiden:)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja vetu att de där blir man nog stark av!!!
    Då syns vi säkert idag, messar dig eller du mig.

    kramkram

    SvaraRadera