tisdag 8 oktober 2013

Ja e så sjukt glad över denna helg!!! 
Hamnade på en 4e placering med lika många poäng som 3an, båda fick 19 poäng. Tro ni ja e nöjd!!! 
O jag nådde helt klart mitt mål!!



Anneli och jag, hahah Anneli va mer nervös  än jag hahah. Underbart glad är jag över att jag hade dig på plats och Cilla ett Litet samtal bort, utan er hade inte de här  alls varit såhär kul!!!
Nästa gång ska jag ladda mer innan förbedömnimgen åt två påsar av dessa innan final och wohoooo vilket tryck!! Anneli sa att de såg ut som popcorn när ja stod o pumpa upp hahahah så kul att lära sig de om sin kropp oxå, och de e ju nästan de roligaste att man just lär sig något nytt och vad som funkar på mig. 

Middagen vart kött o potatis rejäl mat e godast.

Är så nöjd o glad över helgen, bara ler när ja tänker tillbaka!! 
Sedan är de ju så jäkla skönt nu när jag får ha lite mer tid ute i naturen, med barna och hundarna oxå.  

4 kommentarer:

  1. Helena du är så grym! Tittar på bilderna och bara ler, är SÅ glad för din skull! Kul att få vara med på plats också! I mina ögon var bucklan din! Det mest fantastiska med dig är att du inte bara visar på att du är enormt stark fysiskt, men även har psyket! Finns så mycket folk som gnäller över allt möjligt, men du -två barns mamma med gård att sköta, skjutsningar på massa aktiviteter, massor av djur typ ett zoo och klagar aldrig på tidsbrist eller något annat! SÅN FÖREBILD DU ÄR! Kramar i lass!!! /Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)

      Vill man så kan man. :)
      Men nu känns de jäkligt skönt att bara njuta av lugnet i naturen o ba va o mysa:)
      Kram

      Radera
  2. Du är så sjukt fin Helena & en otroligt stark kvinna. Nu syftade jag inte på din fysiska styrka som du uppenbarligen har :) KRAM

    SvaraRadera
  3. Tack :) vi syns ju snart.!! De se ja framemot vi kan ha riktig myskväll :)
    Kram syns snart

    SvaraRadera