lördag 21 september 2013

Fasen så skön denna tröja är, kan värkligen rekommendera er denna.

Denna dag har varit dö dryg!!!
Vill ba gräv ner mig nu o gå o lägga mig, vilket ja ska gör så fort ungarna lägg sig.

Hade ju planerat in varenda grej på minuten typ. Planeringen är ju À och  O för att allt ska flyta smidigt och idag vart så att de mesta körde ihop sig o de vart stressigt och många svängar i bilen mellan ungarnas träningar och andra aktiviteter, hockey och stallet och kalas och allt va de va och där emmellan skogen för o byta av varandra för att Roffe ba had lust o hålla sig undan mellan 07:30 och 18:00 suck!!! Är ändå super glad att hunden e åter hemma, lill vännen:) 
Just nu e ja helt död och rå nojig över att ja ska se ut som en blek säl på SM. 
Hjärn spöke delux!!! Nu stäng ja av nätet o allt som stressa mig ända tills jag ha lust. Kan bli något kort inlägg men inge mer, int för att ja gör så värst innehållsrika o långa noveller i vanliga fall heller men nu är de fokus på de viktiga :)
 Två veckor kvar, ska piska skiten ur mig själv hörs sedan och tiden ja inte piska på mig själv ska jag ta de lugnt o va med dom viktiga. Hörs sedan:)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar