torsdag 7 februari 2013

Vilken härlig dag, morgon promenad med Riva i skogen, så himla härligt alldeles tyst och så fint ute när snön tynger ner grenarna.
Ludde fick va hemma en extra dag idag tycker att barna ska va hemma en feberfri dag innan dom far på skolan, Tilda hon hade en feberfri dag igår så hon fick fara på skolan idag. Hon e en som inte vill va hemma ifrån skolan oj va hon längta till skolan när hon va hemma.
Jag och Ludde åkte iallafall till tropikhuset, en lagom aktivitet. mysigt att titta runt bland alla ödlor och ormar.
Nu har ja precis ätit gravad lax helt klart min favorit mat, och ja brukar grava den så den bli ganska salt så gott har inte heller i något socker som många värkar ha i funka lika bra utan.

Ben passet idag blev riktigt jobbigt körde ett pass med lättare vikter och många fler repetioner fy o uch så jobbigt. Nu ska jag mysa resten av kvällen, just nu sitter jag i soffan med mina två favorit tjejer Tilda och Riva :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar