måndag 25 februari 2013

Fullmåne inatt, fler än ja som sover uselt då?? Konstigt hur man kan påverkas av de där med fullmåne.

Har suttit och funderat på vårt kök en del idag, blir enkelt och ljust och och lite lantligt. Vad jag längtar tills vi ska börja riva fast samtidigt så fasar jag för hur skitigt de kommer att bli, kommer att gå åt en hel del plast och maskeringstejp.
Kommer att bli roligare att laga mat o bju hem folk på middag när de e fint runtomkring.

Så i helgen så har jag en tjej middag med två fantastiska brudar att se fram emot och längta till, Gu så trevligt de ska bli.
Sen hoppas jag på slalom på söndag med hela familjen, tänk vilken kanon helg de skulle va!!! Måndag idag och jag planerar för helgen redan.

Träningen idag då.
Som vanligt starta jag dagen med en prom runt byn med hundarna 60min
Rygg+intervaller på crosstrainern gick bara bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar