fredag 22 februari 2013

Idag fyller mitt hjärta år 11år,känns ju helt galet att hon ha blivit så stor.
Så idag blev hon väckt med paket glass och smörgåsar. Så senare idag blir de pyjamas party här hos oss mysigt.

Vet ni att idag så har ja geggat ihop den sjukt godaste kaksmeten!! hör här!!
Nutella och jordnötter är de i dom!!!!
Löjligt gott!!

Ben träning blev de idag och 40min cardio , lite sur över att min fot inte vill samarbeta me mig gör skit ont i den ska testa att köpa nya skor. Vill ju bli springa ju,( i sommar ska ja ju orka springa hem ifrån stan ett av mina mål)
Lite andra mål som jag har just nu med min träning är att jag vill ha in mer varierad träning, för att kunna va så pass allsidig som möjligt. jag vill ha bra kondition va smidig och stark och vig ja allt. Är jätte sugen på att ta upp Thai boxningen igen de om något ge ju verkligen mycket av allt!! Är inte alls sugen på att va inne i en gym bubbla och insnöad i de och bara bygga en massa muskler, jag vill ju självklart behålla de jag har, och få ja till rumpan lite till så är de ett plus. Men just nu vill ja vara allsidig, de e skönt att orka springa och känna sig smidig och stark på samma gång.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar