söndag 12 juni 2011

Suck, skulle vela fara på gymmet nu och rensa bort all ohyra ur huvet. Imorgon kommer jag att få till ett sjuuuukt bra pass jag längtar, fasen vad ja ska ta iiiiiiiiiiii!!

Trots en massa störningar idag så känner ja minsann på mig att den här veckan kommer att bli riktigt rolig och händelserik. Har en del roliga saker att se fram emot, ska på djurparken med Nina och vår an brukare, de blir nog en riktigt trevlig dag!! Sen jobbar jag ju dag denna vecka så jag kommer inte heller att vara psykotisk den här veckan,måste vara underbart för mina närmaste. Märker faktiskt att jag inte är någon natt människa usch och fy för natt jobb, blir ganska förvirrad när jag jobbar natt letar mest efter mina borttappade saker hela tiden typ telefoner nycklar och kläder och andra små saker som är viktiga att ha med sig.

Helgen har annars varit helt underbar även fast jag har jobbar, vi har badat sent på kvällen, så härligt nere vid sjön 23 grader i vattnet hur härligt är inte de!! Hoppas att hela sommaren blir så här bra!!

4 kommentarer:

  1. Vaddå letar efter dina borttappade saker eftersom du jobbar natt och är fövirrad....
    Dom söker ju du JÄMT ändå.....
    Puss på dig!!

    SvaraRadera
  2. jaja men de kanske tar längre tid att hitta igen sakerna som är borta.

    SvaraRadera
  3. Ska bli trevligt att åka till Lycksele!! Vilken härlig dag vi kommer att ha!! :-)

    SvaraRadera