lördag 4 juni 2011

Hejhej!! Ska snart åka och hämta barna ifrån mina föräldrar, tänkte bara göra bort lite grejs före.
Gud så skönt de e att vara barnfria helt underbart!! Vi har inte hittat på så mycket utan bara tränat och varit hemma igår satt vi hos Jossan i deras masage stolar en stund och sen har vi varit förbi hos A och M gud vilket mysigt växthus dom har!! hur mycket vindruvor som helst som är på väg, svärmor har oxå vindruvor, och deras trädgård e jätte mysig finns alltid något vackert att titta på. Någon gång när jag har tid ska jag oxå ha ett växthus med tropiska frukter i, få se när de blir kanske när man e pensionär då borde man ju ha tid, just nu har vi ju knappt tid att klippa gräset.
Idag blir de ingen träning vill vila, har en hemsk träningsvärk i mina ben :) kanske tar jag en löpar runda när jag kommer hem ikväll eller så tar jag de imorgon, är ju jätte sugen på att testa min nya klocka lite mera, kanske tar jag en pytte liten runda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar