onsdag 22 juni 2011

Har nog haft en liten svacka, har känt mig gnällig trött och lite irriterad över de mesta hade nog behövt vara helt själv i en stuga i skogen ett par dagar. Nästan som att jag har haft något skit i kroppen som inte vill bryta ut ordentligt, igår sov jag bort hela kvällen nästan.

Har tänkt en del på hur negativa en del kan vara om ens intressen, fattar inte varför man måste slänga ur sig kommentarer av ren biterhet eller vad de nu kan vara. Om jag älskar de jag gör i mitt fall träna, så kan väll folk låta mig göra de då, hitta på egna intressen tyck ja, så behöv dom fan inte lägga ner sin dö tid i mina intressen. Ganska enkelt va!!
Så nu känns de bättre!!

Nu har jag en spännande tid som startar snart vecka 29 samma vecka som jag går på semester ska jag börja min första diet, ihiii har laddat hem en kalori tabell, och skriva upp de jag äter för att se hur jag ligger till i kaloriintag nu. Tror att de svårast för mig blir att inte gå runt och små gnaga på de mesta jag älskar ju att tugga på ALLT helst kvälls tid!! Men fasen vad jag längtar de här ska bli sjuuukt roligt!!! jag längtar så efter att tävla för förta gången vad stolt jag ska va när de e klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar