tisdag 7 juni 2011

Snart dax för natt passet, jag längtar efter semestern nu. Vi har ett par inplanerade utflykter ett på en djurpark, och ett stopp i Sundsvall, de enda som inte känns bra är att lämna Riva hos någon hund vakt, jag vill ju ha med min lilla prinsessa!! Sen har vi planerat in en vuxen paddling utan barn oxå, de längtar jag efter gud så kul de ska bli, vin, tält och en kanot kan de bli bättre.

Idag gick träningen kanooon bra de blev rygg och mage härligt!!! imorgon blir de inge gym utan då får de bli en löp runda och lite stång hemma, oooh skulle vela fara iväg på op snart, men de blir så konstigt att försöka tima in när man jobbar natt då är de lättare att hitta inspiration på nätet och använda stången hemma, stången är nog de bästa köpet jag har gjort älskar min stång.

Ridningen för Tilda gick bara fint, längtar efter att vi kan ha en egen häst mysigt de vore och tänk vad hon skulle kunna utvecklas mycket de vore kul de. Någonting som jag tycker e riktigt roligt är att se hur de händer saker med barna och hur dom faktiskt blir bättre på de dom gör, man blir ju så stolt över dom.

Nä nu fika sen fara på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar