fredag 18 mars 2011

Vilken dag de här har varit, träning en skogsprom och inte så mycket mer så skönt!! Nu sitter jag här på jobbet och funderar på oviktiga sjuka tankar. Har ni tänkt på de att va mycket roligare livet skulle bli om man skulle våga göra de man tänker på, hahaha små oväntade grejer, hihihi.
Som här i veckan när jag följde me Tilda till tandläkaren så tänkte ja de att undra hur folk skulle reagera om jag gick fram till barn hörnan och ritade en jätte snopp på den stora gröna griffeltavlan hahaha, och sen gick man bara och satte sig igen och vänta på sin tur, hahaha ja jag skulle ha tyckt att de hadde varit helt hysteriskt kul. Har ni små sjuka tankar som får er att fnittra? jag har en hel del hahaha ibland dyker dom upp i ica kön eller på andra ställen, Näe man får ta och sluta va så försynt och blyg hahaha nä uch nu vill ja hem och sova, trött som bara den, hörde att Jörgen har köpt godis hoppas att påsen e riktigt färglagd:) Imorgon blir de tuttar och triceps på gymmet och kanske även lite flås träning.

Har även suttit och kollat på olika pwo produkter på nätet, de finns ju hur mycket som helst, svårt att välja ut en som man vill prova man får som ta en ny varje gång tror ja. Däremot så har jag hittat en trogen protein favvo som jag inte vill byta ut. Är lite kräsen , gillar inte när de smakar mycket aspartam eller va de nu e som används som sötningsmedel blähäää. Däremot så skulle jag nog vela ha en annan smak än choklad, kanske vanilj, men den finns nog inte i den smaken.

Nä nu ska jag ta och jobba lite sista rycket före jag får fara hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar