onsdag 2 mars 2011

Känner att jag skulle vela ha lite sällskap här hemma är sååååååååååååå uttråkad, den senaste tiden har de nästan känts som att alla sjukdomar bara har snurrat runt och byts av den ena efter den andra och nu äter både jag och Ludvig penicilin. Nu har dom äntligen börjat kartlägga lite smitt spridning på dagis och få fram lite rekommendationer ifrån vll om just rutiner kring sjukdomar och hur man STOPPAR smittspridning!! ÄNTLIGEN!!! fan ibland vill ja bara skrika åt en del föräldrar att hålla sina sjuka ungar hemma, man ser hur snore hänger kring huvet på en del och ändå är dom på dagis och smittar ner andra!!!

Jag längtar efter gymmet tänk att få köra ett grymt rygg pass!!! eller ett perfekt pole pass med ett grymt grepp:)

Vi har föresten en perfekt hund här hemma hon e helt fantastiskt!!! vänlig, barnkär och
väääääääääldigt nyfiken och modig. De e så roligt att följa hon och upptäcka hennes egenskaper men även vissa olater men de ska dom små hahihihi har upptäckt att hon har tuggat på min resårbotten, fick säga åt henne i natt när jag hörde hur hon tugga i den. nu ska jag ta och nöta på soffan ett tag till sen sova för natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar