onsdag 9 mars 2011

Sitter på jobbet och ganska sugentuggummi, oooh de klias i mina tänder känns de som.
Har inte haft så mycket tid att skriva blir att jag prioriterar annat, ja inte bara Facebook haha, finns annat än datorer;)
Känns så skönt att vara frisk och pigg så de har varit riktigt skönt att få börja om att träna den här veckan, träningen blir på lite annorlunda tider och dagar nu när jag mer eller mindre är fast hemma med Riva kan ju inte lämna hon själv så länge än, så jag får allt vacker vänta tills Jörgen är hemma. Nu längtar jag efter våren tänk när tussilagorna börjar titta fram då kan man ju inte annat än njuta av naturen, tror inte de e så långt borta:) Sen längtar jag tills på fredag då jag och barna e lediga vi hoppas på fint väder och en dag ute i solen kanske tutta igång en eld och grilla lunch eller fika ute, svart grillad korv e gott de ska nästan ila i tänderna av kolen.
Såg förresten en jätte tuff grill som jag ska visa för Jörgen har sett den förut de e som en hängande eld i en stor skål, ja ni fattar. tror att man skulle kunna få de att se riktigt mysigt ut kring en sådan.
Skulle behöva mig ner på stan snart känns så konstigt att behöva anpassa sig efter Jörgen de brukar inte jag göra ja till viss del men bara när de e något som rör oss båda. nu ska jag ta och kolla runt lite på andra favorit bloggar och sen är de väll dax för fika igen.

2 kommentarer:

  1. haha klia i tänderna.....ja tugummi ä bättre, ja tog en snus av Petra igår och de smaka skit så jag va tvungen att dricka två glas vatten för att få bort smaken å sen hinka lite kaffe ;-)

    SvaraRadera
  2. Men uch Sandra!! Ja dom ska va lite svart korvarna, och sen en massa senap på:)

    kram och så syns vi väll ikväll

    SvaraRadera