torsdag 24 mars 2011

Är inne i en period då de går grymt bra på gymmet, känner mig både stark och pigg:) härligt!!
Däremot så får jag nästan inge grepp om stången alls, den e så jäkla hal, vet inte va de e me den:( tror att Ludde har kletat in den he flottiga slaim händer, ni vet dom där ifrån tuggummi automaterna, grrr.

Snart e de helg oxå gud vad jag längtar, har jobbat kväll nästan hela veckan nu bara fredag kväll kvar nu. Tycket att man hamnar som lite utanför de sociala när man jobbar en massa kvällar, man åker som på jobbet när andra åker hem tråkigt tycker jag, jag vill va hemma när dom andra e hemma.

Imorgon ska jag och Sandra boka en resa gud vad de kommer att bli härligt, jag och du Sandra, helt underbart hahaha, tänk va vi ska flyta omkring ute på havet me en varsin flyt madras, ihiiiiii jag längtar. Sandra är ett perfekt rese sällskap, vi e nog ganska lika när vi e utan barn i utlandet o brydda och bara ute efter att slappa maximalt, och dricka lite vin.

3 kommentarer:

  1. yes, you now it!! bara slappa å flyta å sippa på ett gött glas rött....mmmmm

    SvaraRadera
  2. jaaaaaaaaaaaaaaaa, tänk att nu ska jag gå och ha resfeber ända till i augusti.

    SvaraRadera
  3. Men såååå mysigt!! Önskade jag kunde hänge me!!!

    SvaraRadera