onsdag 4 augusti 2010

Vilken mys dag de här blev, har nästan bara varit hemma åkte bara in på affären en snabb sväng för att köpa lite olika mjölsorter och sen åkte vi hem igen och bakade, tror ja blev lite inspirerad av Jossans brödbak mysigt att baka när de liks bara regnar en hel dag.

Tror nog att det blir en tidig kväll i kväll känner mig ganska trött, ska bara ut till stallet en sväng till och sen blir det en riktigt varm dusch Idag skulle de va ganska skönt med ett badkar eller en bastu, skulle nog välja en riktigt varm bastu.

Imorgon hoppas jag att mamma kommer hit, och hälsar på oss undra om jag kan få lite sällskap me mig in i skogen de vore ju trevligt eller så kanske jag kan lämna hemmet en stund och göra bort träningen på dagen vore inte helt fel de heller. Sen vill ja snart tima in de med Jossangymmet, när ska vi göra de? behöver inspiration av en star kvinna som du!

2 kommentarer:

  1. Men gumman, ska vi träna i hop på fredag?
    Vet inte om jag ska köra i morgon, blir nog rpm i morgon kväll.
    Om jag inte gymmar innan. Hur lägger du upp de i v?
    Vill jätte gärna ses.

    Ses snaaaaaaaaaaaaaaart!!!

    SvaraRadera