tisdag 24 augusti 2010

Nu känns de som att jag har grinat klart, så då kanske ja kan blogga lite. I helgen va vi tvungna att ta ett beslut om att våran kära Rut skulle få somna in, uch så hemskt, så hela familjen har varit rätt så nere och jag känner mig nog fortfarande rätt deppig. Känns bara tomt, ingen som kommer och hälsar på vid dörren och ingen Rut i sängen, hon som alltid har sovit mellan mig och Jörgen, och som alltid sov tills man tvingade upp hon på morgonen, uch så tomt de blev.
Inte är de så kul att gå en promenad själv heller, känns som att man e en konstig som bara e ute och går själv, de blir ju bara fel de me.
Men vist de känns som att de bara va ett måste att ta bort hon, och de ganska fort så att hon inte behövde ha konstiga saker i huvet, på slutet så yla hon bara mest hela tiden, så de va ju inte bra me hon.

Nu hoppas jag att det inte dröjer så länge innan vi skaffar en ny familje medlem, har kollat runt lite på blocket, finns ju en massa fina hundar men ingen som känns rätt för oss just nu, men en sak är vi nog säkra på och vi tror nog att vi vill ha en blandras gärna en stoooor en, de vill ialla fall jag ha en riktig lufs!!!.

3 kommentarer:

  1. Kramar till er sötisar.
    Sov gott gumman

    Kramar om åter igen!!!

    SvaraRadera
  2. kram på er me.
    ja sovit de har ju feber och ont i halsen, tur ja e ledig imorgon.

    kram

    SvaraRadera
  3. Vill bara skicka en stor, varm och tröstande kram till dig vännen!!
    Och krya på dig!!

    SvaraRadera