tisdag 17 augusti 2010

Vilken bra förmiddag, hoppas efter middagen blir lika bra ikväll blir de ju op för mig längtar äntligen lite kläng!!!!!

Idag lyckades ialla fall jag och Nina få till en träff så trevligt!! Äntligen en liten uppdait om hur de e me dig! Perfekt att ha en lunch träff där när man har barn som inte vill sitta stilla. Hoppas vi ses snart igen, och så skönt att få babla av sig en stund tack för de..

Imorgon börjar jag jobba, längtar efter att få träffa Linda oj vilken stor kram du ska få, har ju saknat dina värmande kommentarer, och dom fina smeknamnen du har på mig.

nu ska ja ta och gå ut en stund i de fina vädret känns att hösten är nära varmt i solen men kyligt i luften.

3 kommentarer:

  1. Ja tänk att vi äntligen fick till en träff :-) Tack själv för pratstunden och tack för jättegod lunch!
    Håller med dig, perfekt att ha picknick där!!
    Ska kika förbi er snart på jobbet tänkte jag...så vi ses snart igen :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhhhhh goding......den kramen var helt perfekt!!
    Har saknat dig såååå!!

    SvaraRadera
  3. Ja Nina vi får ta och ses snart igen!!

    KRAAAAAM

    Linda ja goding du vet ju att ja har saknat dig me! puss

    SvaraRadera