tisdag 10 augusti 2010

Känner mig lite fast och frustrerad har mest varit hemma känns de som, och nu är ja dessutom utan bil på dagarna grrrrrrrrrrrr. Aja ska ut på en skön rask promenad snart, skippar mathandlig idag tar de imorgon tror J får ta den andra bilen som jag inte vågar köra om inte han får ta och handla efter jobbet. Skulle vela ha en ego dag snart och bara göra vad ja vill när jag vill, tror att jag ska be mamma ta barna snart över dagen så kanske jag skulle kunna göra bort lite saker och bara va själv utan familjen.

Imorgon blir de gymmet gud vad jag längtar igår gick de kanon bra att träna så himla skoj va så nöjd och glad efter passet, FY FANSKÖÖÖÖNT DE ÄR ATT ANVÄNDA KROPPEN!!!!! den ska hålla i flera flera år och de tror ja den gör om den får vara stark och frisk!!!

Nu ska jag ut, i med mp3 i örona ska bli riktigt skönt!!

2 kommentarer:

  1. Egodag....! Precis vad jag också skulle behöva!!!

    SvaraRadera
  2. HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ gumman

    Du vet var jag finns och du är alltid välkommen!! Jag har bil nu;)
    Jag har dock ingen mob!!
    Om du vill något så messa J så ringer jag upp dig på hans nummer om han e hemma. 0730-779797
    När ska du träna i morgon gumman. Maila mig så kanske vi kan tajma sötis!

    KRAAAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera