fredag 30 augusti 2013

Ser ni så gul o fin en smet!!! de blir de av  egna höns  ägg, bakade en fransk choklad kaka idag  ska va efterrätten imorgon när min familj kommer på middag. 

Dagarna rulla som på, vilket jag just nu i denna stund tycker e jäkligt skönt jag är så in i HELVETE sugen på mat o få äta fritt av vad fan ja vill!!! Så känns de ibland och i nästa stund är ja rå peppad o ser värkligen slut målet!!! Och ja jag längta så himla mycket nu, älska ju att stå på scenen o va färdig me de jag ha kämpat för. Och nu denna tävling så hoppas jag att mina ben e framme riktigt bra. 

Tilda ba försvann in i sin egna bubbla idag när Hasse kom förbi med Hööks katalogen hahaha. Undra hur många timmar vi kommer att va inne i den butiken hahah (ny öppnat här i stan) 


Och igår kväll va de smink kväll hos Cilla 
Mysigt :) mysigt att få va me varandra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar