fredag 16 augusti 2013

Gissa om ja längta tills imorgon, ska äta müsli och bröd till frukost!!! Sedan blir de middag med tjejerna oh va ja längta!!

Idag har vi varit o provridit en ponny en riktigt pigg o snabb ponny som Tilda blev dö förtjust i!! Den va jätte pigg mamma o den bästa hitentills!!! Kul!! Blev lite kär i han ja me:)

Ingen träning idag förutom löprundan runt byn och en snabb prom med hundarna i ca 45min. 
Skönt att vila ifrån gymet samtidigt som ja längta efter att piska ryggen imorgon:)

Hihi ja börja bli lite pirrig inför SM, ska bli så sjukt kul. Inte länge kvar!!! 
Mitt mål med SM är att jag bane mig ska va i min EGNA drömform!!!
benen ska fram o ja ska va riktigt hård och framförallt nöjd med mitt resultat!! 
Nå ja de, så är ja nöjd o då spela de ingen roll hur jag placerar mig:) 

Nu fika torsk o broccoli, sedan läsa tills ögona gå i kors.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar