söndag 11 augusti 2013

En super helg ha de varit:) 
I fredags så åkte jag, ungarna och min mamma till Lycksele djurpark blev en mysig dag. 

Sedan har jag faktiskt En riktigt social helg fått träffa många som ja/vi umgås med o de e ju trevligt.
bland annat så vart de träning och hotell frukost med Erika o Anna-Lotta mycket trevligt!! 
Så kaffe sällskap av Malin o Peter mysigt 
Och igår träffa vi Kattis o Allex. 

Hunnit med ett besök på Nolia med mamma och lille bror min, och uch ja gilla inte de där med marknad inget för mig!! 

Dieten den ha stått stilla och ja jag blir nog lite stressad av de, eller rättare sakt smått hysterisk!!! så jag åkte idag iväg till Cilla och lät hon klämma o känna på mig och ett nytt upplägg från o med imorgon känns kanon och trygt!! Kändes skönt att ta emot hjälp o inte behöv tänk själv <3 
Tack finaste du Cilla:)


4 kommentarer:

  1. Hej Helena. Nu lämnar vi Umeå för denna gång. Det var jätte trevligt att träffa dig å dela lite av vårt gemensamma intresse. Jag kommer att följa dig här å eventuellt åker jag å tittar på SM,et.
    Helena

    SvaraRadera
  2. Men du desamma :) jätte kul att träffa dig me!!!
    Veta att ja tro de kom o gå jätte bra för dig du. Se ju redan nu riktigt bra ut!!! Ska hålla tummar o tår för dig!!!

    Hoppas vi ses på sm,et då :)hör av dig om du åk ner dit eller om du e i Umeå fler gånger.

    SvaraRadera
  3. Så lite så Pinglan! Det här fixar vi! <3

    SvaraRadera
  4. De tro jag me :) kände mig så lättad efter att ja hade varit hos dig:)

    SvaraRadera