fredag 5 april 2013

När vårat kök e klart så ska ja fylla på ordentligt av mitt favorit protein ifrån FAIRING!! Klicka på sidan av bloggen så kommer ni till deras hemsida.

Annars då? full fart hela dagen. Börja med att hänga på låset på K-rauta, gillar bygg varu butiker dom öppnar ju klo 7, fler butiker som borde öppna då tyck ja ;)
Efter kakel inköp så blev de ett mycket effektivt träningspass 5km löpning och triceps i galet snabbt tempo!! Sen hem o göra frukost åt mig o ungarna och efter de skruvade jag ihop dom sista stommarna och annat små fix i köket.
Promenad med hundarna i skogen i ett helt fantastiskt härligt vår väder.
Sen har de ju även varit lite körning av barn in på bio o så och nu har jag 24h på jobbet fram för mig :)
Och imorgon får ja ha lyx lördag med två fina tjejer, de se ja fram emot, middag ute och en massa tjatter härligt va!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar