tisdag 4 december 2012

Multimedia message

Ett tandläkare besök med Tilda och sedan åkte vi iväg och handla lite fin kläder åt henne inför julen. Mysigt att trosa runt en stund, bara hon och jag. Min lilla tös som börja bli så stor, igår va de musik afton på skolan och hon piffa till sig innan med att byta örhängen och att ta på sig snygga kläder och hör och häpna borsta håret!! Annars ha hon alltid kunnat åka iväg i de rufsigaste håret som finns och i vilka kläder som helst så länge de e mjukt. Aja bara att acceptera att dom bli stor och jag blir äldre.

Imorgon ryker saltet för min del, blir spännande. och sedan fyller ja på me kolhydrater lite senare i veckan. Just nu känner jag mig ganska trött och sjukt frusen. En prövning för psyket att inte köra så mycket kardio är ju van vid 2h om dagen och nu bara lite slappa promenader i skogen med hundarna och motion cyckel men ganska skönt att ha lite tid till annat. Form nojjan den kommer och går ibland känner ja mig tok peppad och ibland känns de som att de inte alls ska gå bra.
Men snart är de dags och gu va ja längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar