tisdag 29 maj 2012

Multimedia message

Mandlar e något som man inte kan bli less på, vet inte hur mycket de gå åt på en vecka men säkert ett par påsar.
Dålig på att blogga igen fokus på annat helt enkelt.
Sen ha vi varit utan internett ett par dagar väldigt skönt faktiskt hihi och för barna säger vi att de fortfarande är borta:) Skada ju inte me mindre data tid för dom, Ludde skulle nog kunna spela mycket om han bara fick vilket jag inte gillar, ungar ska leka tycker jag.
Annars så är de bra träningen flyter på bra men nu är jag sugen på en liten förändring igen få spåna lite på de.
Imorgon har ja äntligen tid hos läkarn hoppas på dunder medicin för min allergi i en tatuering piss att man ska få de me. Hade faktiskt ingen aning om att man kunde få allergi i tatueringar. Så ett tipps till er där ute som funderar på att gadda er me röd färg testa me lite rött först.
Nu gick barna och la sig så nu ska jag passa på att lägga ifrån mig mobilen och surfa runt på nätet ifrån den riktiga datorn weheeeee.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar