lördag 12 maj 2012

Gult e så fint nu på våren tycker ja, de här linnet är på kampanj under maj månad, finns även i fler fina färger.

                                            kika in här   http://se.betterbodies.se/womens/tanks/

Helgen har hitentills varit jätte bra. Jörgen har varit och hjälpt en kompis så jag trodde att jag skulle va mest själv hemma men så blev de inte. Fick först oväntat besök  av Sebbe och Lina ett mysigt par som man blir glad av att träffa och väldigt enkla att umgås med. Blev lite påmind av hur Ludde va som liten, för deras August va överallt hahaha vilken vilde en glad liten unge med ett plåster i pannan.

När dom åkte så kom min mamma, pappa och syter hit kul de me, Förutom att dom ska flytta så mamma kör hit allt som hon inte kan kasta och som hon inbillar sig att jag vill ha.

Nu har jag precis kommit in ifrån en kvälls prom jätte härligt ute tog med mig Ludde som fick cykla bredvid mig eller snarare en kilometer framför mig,

Har föresten även hittat en ponny som Tilda kan bli medryttare på perfekt ju. Vi va och provred den igår och de kändes som att de skulle kunna funka kanon rätt storlek va de på den och söt som bara den en liten nätt skimmel. Hon har ju saknat att få rida mer än på ridskola så nu blir de två gånger i veckan på den och en gång i veckan på ridskolan. Hoppas att vi kan ha en helt egen ponny åt henne snart.


4 kommentarer:

  1. Jättesnyggt med gult!! Jag har köpt ett nagellack i den
    Där färgen.:-) roger frågade chockad vaaaad jag gjort
    Me naglarna... Haha

    SvaraRadera
  2. OJ ja de va en ovanlig färg på nagellack hahaha.
    Blev sugen på långa naglar nu ja

    SvaraRadera
  3. Jo den ä på gränsen för häftig även för mig
    Som gillar färg!!...Vet inte om jag tycker den
    Va så jättesnygg men kul testa iaf... Haha
    Ja gud så fint med långa naglar.....

    SvaraRadera
  4. INGET e för häftigt för dig nina de vet du!!
    hahaha

    SvaraRadera