onsdag 23 november 2011

Tihi nu har Jörgen hittat en ponny som han vill köpa, hihi den skulle faktiskt passa bra för Tilda, tyvärr så är ju inte just den här till salu men de finns många fler ponnysar.

Nu är de ju inte alls länge kvar till den tredje dec ooops va tiden går fort. Snart står ja där!!!
just nu känner jag mig inte så nervös men lite små pirrig och galet taggad hahahaha de ska bli så kuuul, tror att jag blir nervös precis innan jag ska upp, men de e ju en härlig känsla oxå!!! att va nervös , kanske inte om man e så nervös så att man vill kräkas eller så men lite skakig ska man nog vara hihi.

Idag hoppas jag att jag får till ett besök hos Jossan, skulle va mysigt att träffa dig har ju bara blivit snabbisar inne på butiken men bättre de än inget alls.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar