fredag 18 november 2011

Multimedia message

Hungriiiiig är va ja e, har samma lunch som igår en ny favorit till tofisken och salladen är en röra av brokoli, spenat och svamp och mängda kryddor mumsmums. Ska snart iväg till sjukgymnasten hoppas på att hon kan trolla me min höft.

Nu har ja börjat julpynta lite smått, myyysigt!!! Jag och Nina va iväg me jobbet igår på en sväng och handla lite pynt, stackars mina jobbar kompisar som får stå ut me alla mina mat fantasier hihi ni är heeelt fantastiska!!!

När ja liks åker ner till Göteborg så har ja tänkt passa på att gå på julmarknaden i Liseberg, myyysigt. Ska bli så kul att åka tihiiii, hoppas faktiskt på att två av mina stötte pelare ( Jörgen och min lillebror) kommer ner och hejjar på mig:) vore kul de, annars får ja ha dom i luren och på Fb.

2 kommentarer:

  1. Blev det fint med ljus trädet..?!
    Vet du här har det mesta av pyntet åkt fram
    Idag, jättemysigt :-)
    Ja herregud vad du pratade mat igår... Haha
    Men jag förstår dig!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. ja JÄTTE fint me trädet, Gu va du e ivrig Nina fast jag tror att jag pyntar idag ja.
    Ja nu behöv ni bara lyssna på de i två veckor till:)

    SvaraRadera