lördag 19 november 2011

Lite tråkigt här hemma, Rocky är såld och han hämtas imorgon gu så tråkigt. Däremot så ser både jag och Tilda framemot våren då vi ska köpa en egen häst :).

Tänk att de finns så mycket saker som jag vill göra, 2012 har jag en plan wohooooo en rädsla ska besegras de ni!!!!

Älskar gymmet men de finns MYCKET annat som lockar mig, kommer att fortsätta att ha gymmet som prio 1 intresse, men jag måste testa nya utmaningar och de här blir en riktig utmaning,vad de är får ni kanske veta senare nästa år (håller de hemligt än).

Just nu idag har jag en vilo dag, känns så skönt njuter av varje stund då min kropp inte behöver göra annat än att sitta eller hasa mig till nästa ställe, och efter tävlingen ska min kropp få rejält me vila och mat de ser jag framemot. Ser även framemot att orka hälsa på en del kompisar, just nu har jag helt enkelt inte ork att åka iväg någonstans, längtar efter att hälsa på i mammas skafferi och att hälsa på hos en underbar tjej som jag saknar att gap skratta me, åt riktigt låga skämt, Linda goding de e dig ja mena:)

Humöret de e riktigt svajigt just nu, ena stunden glad ena stunden trött och nere, men oftast är jag nog galet peppad och ser framemot tävlingen med glädje guuuuu va jag längtar...

Näp nu ska jag nog dra fram min symaskin sy lite och sen slänga mig i säng, måste ju va pigg imorgon för då blir de ben och ett loppis besök me svärmor.

1 kommentar: