måndag 10 oktober 2011

Tjohoo är man något kvälls trött eller, klockan är åtta och de känns som att jag jobbar natt.

Känns som att det händer saker i min kropp och de e sååå spännande peppad, jaaaa galet!!! kommer att va skit nervös när de väl e dags att ställa sig på cenen, men jag tror att de kommer att va sjukt kul oxå. Hoppas att min vän Jossan tar och följer med mig ner till Göteborg skulle nog känna mig tryggare om du följde me mig :).

Imorgon har jag en ledig dag underbart, ska ta en sväng till tygafären se om dom har svart tyg måste ju sy en ny bikini överdel hittar inte igen den, undra om den dyker upp när jag e klar me den nya säkert hittar jag den på något konstigt ställe.

Näp nu ska jag göra bort de sista här på jobbet och sen vänta på att natten kommer och byter av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar