onsdag 5 oktober 2011

Nu är de inte så länge kvar tills jag ska tävla, har anmält mig nu och de ska bli så kul. Hade kanske varit bra att ha sett en del tävlingar före man ställer upp själv menmen he blir nog bra ändå. Är nästan klar med min bikini, och den blir så fin, den glimmar så fint så jag kan som bara sitta och beundra den hahaha. Hoppas oxå att den svarta överdelen kommer fram har ju lyckats slarva bort Jossans överdel hoppas den ligger kvar hos henne, har ju faktiskt letat runt halva stan efter den eftersom jag trodde den hade ramlat ur bilen ut på någon parkeringsplats.

Imorgon blir de ben /mage längtar så skönt att vara piggare vi har ju varit sjuka nästan hela familjen. Näp nu ska de läggas fram lite kläder för morgondagen och sen sova annars orkar jag mig inte upp imorgon bitti, har föresten stött på älgar två morgon ar i rad här nu, stora djur de där,
få se om dom står där imorgon me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar