onsdag 26 oktober 2011

Nu så kanske jag har suckat klart för ett par dagar, känner mig fortfarande lite stressad över vissa praktiska saker, vafan gör de om de nu skulle bli så att jag år åka själv ner till Göteborg inte är de väll hela värden :) Väntar på svar ifrån en tjej till men kan inte hon så flyger jag iväg själv
(om nu inte du Linda ville följa?)kan ju inte göra hälften och strunta i de som e kvar bara för att jag inte har någon som limmar fast en bikini på mig. Och sen orkar jag bara inte stressa över hur jag ska hitta där nere, de e väll bara att fråga folk som går förbi eller sätta sig i en taxi, man ska nog inte stressa i onödan, ja ska faneme stå på scen och känna mig GRYMGRYMGRYM!!!! så deså.
Mina dräkter är nästan färdiga och ja jag måste sägga att jag är imponerad över mina sykunskaper är sjukt nöjd över mina bikinisar, ska lägga in bilder på dom senare:) Den röda ser ut och glänser som en skatt tihiii.

Idag blir de inge gym men kanske chockar jag kroppen me ett spinning pass wohoooooo, de blir nog så. Men först blir de lite städning, stallet och handling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar