fredag 8 juli 2011

Vilken värme vi har här uppe i norr, helt underbart!! Orkar som inte göra så mycket mer än att bada och gå runt lite på gården och sen bada igen, idag fick vi sällskap av Sandra och Elis ner till stranden. Värmen tar verkligen på, och allt som är de minsta ansträngande som träning och annat görs bort tidigt på morgonen eller sent på kvällen. Imorgon då åker jag till mamma och pappa ska bli skönt att slippa laga mat och bara slappa men först på morgonen så blir de gymmet, de ser jag framemot. Skulle ha velat åka ner till Sundsvall och tittat på Tammer pokalen som är nu i helgen men ibland missar man roliga saker, får väll höra av Jossan om hur de va. Nä nu ska jag ta mig lite kvälls fika är egentligen sugen på sådant som vi inte har, typ en påse chips eller en stor påse godis eller en grillad köttbit, får nog nöja mig med kokta ägg och fantisera om annat gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar