måndag 11 juli 2011

Sitter på jobbet, sista natt veckan och på torsdag morgon går jag på semester längtar!!!!
Blir ganska osocial när jag jobbar natt :( orkar som inte ta tag i att träffa vänner, går bara runt och är trött, däremot så blir ja super glad om någon liten lärka kommer och underhåller mig en stund, så bli nu inte rädda för att dyka förbi.

Annars så sitter jag och försöker komma på hur vi ska göra på semestern, tanken är Furuvik enda djurparken där hundar är välkomna (tror ja) och en tur till huvudstaden om vi åker utan hund, och jag vill ju inte lämna bort lilla sessan, frågan är hur vi ska göra, hund vackt eller ha med hon hmm?? vi blir ju lite begränsad om vi tar med hon, inge kul om de alltid är en som måste stå utanför och vänta medans dom andra går in och tittar på saker.

nu ska jag ta mig lite fika sen se på lite teve.

Träningen idag gick föresten kanooon bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar