söndag 3 juli 2011



Ska bli spännande att se hur min kropp kommer att förändras under en diet. Tror i alla fall att mina ben har blivit lite bättre ska fan ha en stenhård röv när ja står på scenen.

Vi är barnfria i helgen så skönt!!! Skulle vela att de sluta storma vill ju ut och fiska ja, tänkte först att ja skulle köra ett gym pass extra bara för kul och för att ja inte hade så mycket att göra men bestämde mig för att vara lat och skippa gym och de känns så skönt.

Nu har vi nyss kommit hem ifrån en runda på stan tänk så kul de e att bara titta på folk, helt underbart ju!!


5 kommentarer:

  1. WOW!!!! Bra jobbat!
    Spännande med diet och tävling! Vad ska du tävla i?

    SvaraRadera
  2. Snart är du i kapp mig, bra jobbat!! Hahaha

    SvaraRadera
  3. oj va seg ja är på att svara,

    de e i body fitness som jag ska tävla i, och de ska bli sjukt kul.

    Nina jo snart så;)

    Mjaaaau på dig me jes

    SvaraRadera
  4. Kul! Lycka till!

    SvaraRadera