lördag 5 september 2015

Jag funderar på om jag kanske ska ta och tävla igen, skulle va så himla kul.

Men jag har ju mina hjärn spöken, tänk om de bara går piss dåligt!!
 Eller om ja bara skämmer ut mig. 
Ska ta ett beslutnom tävling när jag har hämtat mig från en operation som komma skall inom snar framtid hoppas ja Ska ju operera brock och eventuellt även diastas. Kanske tappar alla mina muskler när ja vilar, chit vad jag e orolig över den där jäkla operationen. inte ett dugg för själva ingreppet men för tiden efter. 
Ja ha väll aldrig vilat från träning, vad ska ja göra istället, städa ännu mera än va ja redan gör eller?
Kanse inte ens kan städa så mycket som ja vill och tycker och då blir de ju riktigt jävla jobbigt!!
 kan ja bara ligga ner o vila om ja ha ont? 
Det här kommer att blir en rejäl utmaning.
Fatta ju själv oxå att jag bör va någorlunda stilla för o läka och för att ärret ska bli snyggt, men svårt kom de nog o bli. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar