måndag 2 februari 2015

Yterligare en stickad tröja som blev klar i helgen, den här tröjan fick Ludvig.
Blev ganska fin ändå, ja e då nöjd. 
Blev så sugen på att sticka en super fin tröja, men då fanns de inte garn i den färgen som jag ville ha, så jag får vänta ända tills på fredag med att få börja på mitt nya projekt. 

Tänk att jag slutför mina stick projekt de e ju helt jäkla otroligt!!! Och de e ju så jäkla kul att sticka.

Hann med ett helt ok gym pass idag 
Rygg och löpning, längtar till våren och att springa i skogen. 

Nu är det en hel del träningar för ungarna 
Men de e ju så kul att dom har intressen och ja e så glad över att få haka på, på tävlingar, matcher och allt va de e. Om ett par helger är det dags för Tilda att dra till Pite för friidrotts tävlingar och jag åker dit lör-sön och hejar på. Och sen är de dags för Ludde att dra till Sundsvall på tre dagars hocky kupp, känns skit tråkigt att jag missar den, pgr av jobb. Och sen är de ju lite så att när de e övernattning så måste nästan en av oss va hemma pgr av den lilla flocken djur vi har. 

 

2 kommentarer:

  1. Nej! Vad synd...annars hade du kunnat komma & sova hos oss! Jögga är välkommen om han inte bokat hotell eller bor i ett klassrum..☺

    SvaraRadera
  2. Så fin tröjan blev! Kram/Anneli

    SvaraRadera