lördag 21 februari 2015

Är ju en periodare i just kostväg.
Och just nu kan man väll säga att ja kör alin  med rödbetor, i alla des olika former!!
Och så dricker jag även denna juice.
Riktigt god trots en lite tutch av jord smak 
Sen äter ja just färska betor som tex RåRivna med morot, 
I biffar 
Klyftor i ugn, 
Sen är ju rödbetan väldigt nyttig oxå, och sägs även kunna vara väldigt bra för just  syre upptagnings förmågan, så det är ju ett pluss. 
Brukar ha mina perioder då jag blir galet sugen på olika saker och troligtvis så är de väll något som min kroppen behöver. 

Har förövrigt en helvetes träningsvärk i mina ben, och lite överallt i kroppen.
känns som att veckans träning har gått riktigt lysande!! Härligt!!

Även barna har haft bra träningsvecka, kul när barna är nöjda och glada
Roligast är de när man ser dom le när de klaffa i något dom jobbat med. Många små aha upplevelser som Tilda får i ridningen och de e så kul o se dom, hela ansiktet lyser upp. 

Eller när Ludde är på plan och tittar upp på lektaren och flina efter att han gjort antingen mål eller något annat bra eller tokigt. hihihi så jäkla roligt o få va med om dessa ögonblick.

Träning ska ju va just de där som barna upplever de ska va kul, och de ska ge glädje, kompisar och ett socialt umgänge. Hoppas dom alltid vill träna och vara aktiva i någon förening. 

Nä nu ska de stickas lite på min tröja.




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar