torsdag 6 februari 2014

Helvete va de packas mat vissa dagar hemma hos oss. Jag har min väska till jobbet o eftersom jag jobba 24h så blir de mycket mat som ska med. 
Och sen en väska åt resten av familjen som tillbringar torsdag eftermidag/kväll på Nolia. Pgr av Hocky/fridrotts träningar. Varmkorv i en mattermos är ju super uppskattat, speciellt av Ludde han skulle Kunna leva på bara varmkorv :) 

Annars så är de bra, träningen flyter på o jag ha ganska mycket träningsvärk i kroppen så imorgon ska jag ta mig en vilo dag från gym, blir helt enkelt en promenad med djur flocken efter jobbet. 
På lördag fundera ja på om ja ska köra en längre löprunda än den vanliga,
Eller om ja ska tok springa o börja ta tid o sedan försöka slå den tiden om ett par veckor, kan va kul ju. Intervaller e oxå kul, då känns de oxå som att de händ lite under tiden. Är nog för rastlös av mig för att bara lunka på i samma tempo, då e de ju nästan som att man bryt ihop av tristess. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar