torsdag 9 januari 2014



Blev middag ute med Tilda idag, jag åt den här räksalladen som va riktigt god, och Tilda åt en räkmacka,
 (hon älskar räkmackor)

Träningen går bra, jag har ork och känner mig starkare än på länge!:)jag springer och kör styrka som vanligt.

Har nästan fått lite lugn i mig, vilket är så härligt. (Ibland hoppar jag till och med över kvälls skurningen av golven ) GALET va?? Skäms nästan att säga de) Men de funkar ganska bra, jag släcker ner på kvällen, (kommer inte att funka på sommaren, ja vet!!då kommer skiten att synas!! Men då kanske ja ha vant mig.

Har  även bestämt mig för att inte vara med i Något team, förän ja vet om ja ska tävla i år eller nästa år eller längre bort i tiden, för just nu behöver jag ingen tävling att se framemot, utan just nu behöver jag bara lite 
(hör o häpna)!!harmoni i min träning!!
(NEJ jag har inte slagit mig)

Funderar på att köpa ett nytt träningskort uppe på Iksu denna gång bara för att kanske kunna simma om jag vill eller gå på något pass. 

2 kommentarer:

  1. Låter underbart vännen! Nu har vi fått op-tid. Det blir den 3 februari. Vi kan väl höras i veckan och se om vi får till någon date då!:) kraaaaaam!

    SvaraRadera
  2. Men så trevligt!!
    Ja såg att ja e ledig men är på kurs men ska se om ja kan hoppa över de.

    SvaraRadera