lördag 25 maj 2013

Undrbara sommar!!! hoppas värmen är här för att stanna hela långa sommaren, så jäkla skönt att slippa frysa.

Vikten för mig går långsamt ner fortfarande ingen jätte minskning än men de behöver den ju inte heller vara än.

Mitt mål för i år är att köra SM, detta för att jag helt enkelt vill köra en annan tävling än Lucia och det lockade mig inte alls att köra den i år, så nu har jag bestämt mig för att kör mot SM och det gör jag för min skull. Jag ska banne mig nå MIN målbild!! vilket jag tror att jag kan nå.
Ska bli skit kul, och mitt mål är att vara super hård dvs så hår ja nu kan bli :) och att jag åtminståne kan bli placerad. Lagoma krav på mig själv helt enkelt. Vet iallafall att jag kommer att ha så sjukt kul, har dom finaste brudarna bakom mig, (Cilla och Anneli) som jag vet stöttar mig, vi är väldigt ärliga med varandra och de gör de så jäkla enkelt mellan, oss inga krusiduller här inte. Känns kul att vi har hittat varandra. Hoppas vi fullföljer våran plan till nästa år :)

Och sen har jag ju även hjälp av de absolut bästa och godaste kosttillskotten ifrån Fairing dessa hittar ni här http://www.fairing.se/produkter/
Snart dags för en team träff oxå de ser jag fram emot:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar