söndag 21 oktober 2012

Multimedia message

Vilken dag, en del stress för att himna med alla måsten så nu känner jag mig halv död.
Huvet va inte alls med vid dagens pass och ja blev lite smått irri på mig själv. Tänkte va helvetes fan fjolla ja på me igentligen ryck upp dig!! Men he hjälpte bara en liten stund så vart ja så dära snurrig och energi lös igen. Hoppas jag få till ett grymt pass imorgon, rygg stå på tur och ja tro jag kör på Träna imorgon.
De e ju lite upp och ner me humöret under dieten ena stunden tok peppad och allt känns jätte bra och ena stunden nästan deprimerad och totalt insluten i mig själv.
Det är nog anledningen till att jag inte skulle vela köra flera dieter och tävlingar under ett och samma år, mitt humör uch, Jörgen ha nog rätt är nog ganska labil ändå. Nu ska jag ta och surfa runt bland lite möbel sidor ett nytt köksbord måste införskaffas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar