lördag 13 oktober 2012

Multimedia message

Vilken härlig dag de här ska bli, är barnfri i helgen så skönt!! Behöver bara ställa fram mat åt mig själv och åka på gymmet när jag känn för de utan att behöva anpassa mig efter någon. Jörgen är och jaga så jag behöv inte ta hänsyn till han heller.Hoppas han drar hem en älg nu.

Tror jag ska ner på stan en sväng till idag, boka klipptid och naglar så att de e fixat innan jag ska tävla, samt köpa smycken.
Va ner igår och titta på smycken men hittade inget som jag gillade eller passa i (är ju inte van vid smycken) Men däremot så kom jag hem med ett visnings ex av en väckarklocka för 20kr ja den har faktiskt varit dyr, nästan 500kr. Lätt lurad behöver ju inte ens en väckarklocka, blev bara mer rat att ställa i skåpet.

Längtar tills ikväll har ju inhandlat mitt lördags godis som är torkat älg kött mums, godare än chips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar