onsdag 8 februari 2012

Multimedia message

Vilket vackert väder vi fick idag!!

Har hunnit med en hel del på förmidagen, bakat bröd, städat och varit på spinning, mysigt för barna att komma hem och fika nybakt bröd.

Så sjukt härligt de va att åka iväg på spinningen idag!! fick svettas ur riktigt ordentligt. Måste ju låta hjärtat jobba lite ibland oxå kan ju int bara lyfta vikter heller, eller ja kan kan man väll men jag tycker de e roligare att variera me lite kondisons träning, längtar lite till våren då ska ja börja jogga lite. Tycker de e lite krångligt att göra de på vintern i minus 20 grader, då föredrar jag promenader.

Har precis kommit till jobbet och snart får jag min helg vihiii!! Måste nog unna mig något gott efter jobbet blir en sväng på Maxi är sugen på torkat ren kött sallt och gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar