söndag 5 februari 2012

Multimedia message

Här kommer en bild på våran fina Roffe, tyvärr så gick de inte att ha en hane och en löpande Riva så han får vara hos mormor och morfar tills vi får en tid för kastrering hoppas vi får en tid imorgon vill ju ha hem han!! Vet inte om han kanske får kurera sig ett par dagar innan han kommer hem, tror inte att kastrering funkar omg psykiskt, måste fråga veterinären. Tur iallafall att vi har mamma och pappa som kan hjälpa oss me djuren iblad.

Har varit på gymet idag och igår, vad jag har längtat !! Och imorgon blir de rygg!! Funderar även lite på hur ja ska göra med min tävlingsplan och dieten, tänker lite på vad ja tyckte va bra förra gången och inte bra. Något som jag är otroligt glad över är att Jörgen faktiskt stälde upp jätte mycket med barna och hemmet!! glad är ja för de Men sen är ju jag expert på att ta på mig mer än vad jag igentligen borde göra, vilket kanske leder till en del stress. Så under nästa diet ska jag noga tänka efter vad jag hinner med ibland måste man ju vänta med saker hur roliga dom än värkar vara. Sen ska jag poserings träna den här gången!! Ta hjälp av coachen Helen Ahlson hon är nog grymm på de!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar