måndag 12 juli 2010

Oj vilket svettigt kvälls pass gled mest bara ner ifrån stången, men så roligt!! Dessutom så råkade ja tappa ner mina hottisar i toa stolen oj oj är vist lite klantig av mig.

Hann tigga mig en kopp kaffe av jossan, hoppas vi hinner ses imorgon nu på stranden.

Något som jag uppskattar att göra på sommarkvällar är att gå omkring på gården så friskt och skönt ute på kvällen, mysigt är de att nosa på djuren och säga god natt till dom me, egentligen är man ju aldrig själv när man bor så här, alltid en hund, katt get eller häst som vill ha lite uppmärksamhet.

Imorgon efter jobbet så blir de ett effektivt rygg och bröst pass, sen hoppas ja på att få blöta ner mig i sjön.

2 kommentarer:

  1. Heeej gumman

    Hur jobbar du i morgon om vi åker ut då istället?
    Kommer ta me mig lill och köra ben på morgonen, sedan får lill sova en stund innan vi ger oss ut:)

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Jobbar till tre, kanske blir sent att åka ut för er då? och då är de ju mat nästan oxå. Men hela torsdagen är ja ju fri att göra va ja vill och sen me.

    KRAAAAAM

    SvaraRadera