måndag 12 juli 2010

LÄNNNNNGTAR till i kväll!!! ska klänga och hänga och i dag ska kameran me, känner mig så glad när ja tänker på min nya hobby!!!!

Den här veckan kan ju bara bli kanon!! jag börjar min semester på onsdag så himla skönt!!!!
Och ännu skönare är de att vi inte har en massa inplanerat, vi kan göra va vi känner för och leva lite efter vad det blir för väder. Självklart har vi små grejjer inplanerade men dom känns bara roliga som nu till helgen ska vi ha cykel fest med några andra i byn och de brukar ju va riktigt roligt. nu blir de sen lunch för mig här på jobbet.

2 kommentarer:

  1. Heeeeeeeeeeeeej igen.
    Jag, emmy och Marlene kommer åka ut till s-sjö i morgon vid halv ett och ta med oss lunch, sola och ha de skönt.
    Har du nå planer efter jobb?
    KRAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Näe vi ska bada om det är soligt syns kanske där sen, ja ringer dig.

    KRAAAAAAM

    SvaraRadera